Пређи на главни садржај

Radio B92 | Emisija: "Šišmiš" Voditelj: Miomir Grujić Fleka | TROTOROCK - URBAZONA / Live Session - Božidarac 09.02.1996. Former Yugoslavia


Miomir Grujić Fleka
B92 Radio / Emisija: Šišmiš

Beogradska alternativna scena devedesetih godina. Radio B92. Radio emisija "Šišmiš". Radio voditelj Miomir Grujić Fleka. U ovoj emisiji korišćeni su živi snimci sa Koncerta u "Božidarcu" 09.12.1996. godine. Najalternativnija muzička emisija na prostorima bivše Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije. U ovoj emisiju učestvuju:

Crni Lilihip, 
Wild Pigs and Horses, 
Pleme Džambasov, 
N.IX, 
Supernaut i drugi..,


Miomir Grujić Fleka (Šabac, 1954—Beograd, 2003) bio je magistar slikarstva i multidisciplinarni umetnik čija je umetnička praksa zastupljena u svim važnijim istorijama savremene umetnosti post-jugoslovenskog prostoraomir Grujić Fleka
Rođen je 1. juna 1954. godine u Šapcu i već kao srednjoškolac aktivno se uključuje u kulturni život grada kao član Kluba mladih stvaralaca Šapca i kolumnista u listovima Plamen, Susreti, Kolokvijumi 25. maj. Studirao pravo i slikarstvo na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu, gde je diplomirao 1985. godine. Na istoj školi završio je i postdiplomske studije. Јеdan od osnivača Zavičajnog kluba studenata koji se nalazio u Domu omladine, sadašnjem Kulturnom centru Šabac. Delovanje kluba studenata vezano je za kultno mesto grada, klub Rupa, u kojem je Fleka bio progamski uredniк svih kulturnih sadržaja. 





Objavljivao literarne radove, ilustratorske priloge, tekstove, eseje iz oblasti popularne kulture, proširenih medija i teorije umetnosti. Od 1982. do 1984. godine radio kao glavni i odgovorni urednik časopisa 4F, Univerziteta umetnosti u Beogradu. Bio je član Saveza novinara Jugoslavije od 1985. do 1990. godine i član ULUS-a od 1986. godine. Tokom 1986. bio stipendista ULUS-ovog Fonda mladih. Kao student postdiplomskih studija, tokom 1987. bio stipendista Fonda za razvoj naučnog i umetničkog podmlatka Srbije.





Kao multimedijalni umetnik i novinar aktivan na javnoj sceni već od kraja sedamdesetih godina 20. veka. Bio je tvorac kluba Akademija pri FLU u Beogradu, gde je od 1983. do 1990. godine radio kao programski urednik. Od 1989. do 23. marta 1999. godine radio kao autor i urednik eksperimentalnog medijskog projekta Radio Šišmiš na radiju B92, koja postaje zaštitni znak beogradske andergraund scene. Glasanjem redakcija beogradskih radio stanica ova emisija je proglašena kao najbolji autorski radio projekat za 1990. i 1991. godinu. Savremenici su ga nazivali Vergilije devedesetih, slovenski vuk, satiričar iz podzemlja i glas andergraunda.





Umro je 11. jula 2003. godine u Beogradu.









Коментари

Популарни постови са овог блога

SPONTANO SAGOREVANJE - knjiga. savremena proza - Izdavač Nova Poetika ::: SPONTANEOUS COMBUSTION - book. contemporary prose - Publisher Nova Poetika

  Љубичасти крак светлости сваке ништавности у нама  Кратке приче већ дуго привлаче посену пажњу читалаца, а када се у њима нађу модерни елементи, онда њихова вредност још више расте јер у себи садрже многоројне истине које се са филозофском тежином најбоље памте и прихватају као огледало нас самих. Зато је за свакога ко у краткој, сапетој форми воли понирање у подсвест, збивања кроз репродукцију човекове свести, дефабулативност, суочавање са сопственим несавршеностима и трагање за животним смислом, најбољи избор зирка кратких прича Спонтано саоревање, Себастиана Саве Гора, јер је ово дело најбољи доказ да надреализам проткан апсурдом и парадоксом још увек итекако живи на нашој литерарној сцени.  У 72 приче, колико се сакупило у три дела ове зирке, дато је можда једно од најтурбулентнијих путовања у човекову подсвест у последње време у домаћој књижевности. Након, како нам се аутор сам поверио у уводу, двогодишњег упознавања себе и своје подсвести у односу на стварност и у...

Spontano Sagorevanje: Kosta na crti ::: Spontaneous Combustion: Kosta On The Line / kratka priča. кратка прича. short story. histoire courte. књижевност. литература. literature. book. knjiga. literatura.

Kosta je stajao na tankoj crti, floroscentno plave boje... Osećao je da isijava sopstvenom unutrašnjom svetlošću i da ima razloga što stoji na crti, koju je između ostalog, da spomenemo, sam stvorio. Oko Koste i crte nema ničega. Kosta je u mraku i njemu je to bilo dovoljno. Taj mrak je bio njegov, on je zamislio takav mrak... Kosta je poželeo da se pored njega, u mraku, pojavi božanstvena, prelepa boginja-muza, koja će ga napojiti svojim inspirativnim darovima. Muza se pojavila i bila je slepa. Znao je da će biti slepa, to je i želeo. Stajala je kao kip, kao živi slepi mit. Uživao je. Napajao se „božanstvenom“ energijom svoje boginje. Disao je duboko i teško, osetio je da mu se disanje usporava i da srce počinje jako da mu udara. Uplašio se... Boginja je ostala nema i sjajno slepa. Njeno slepilo je isijavalo snažnu, belu, svetlost koju Kosta sada više nije mogao da podnese. Želeo je nazada u svoj mrak. Ništa više, samo nazad u  svoj mrak. Sve je nestalo... Ostao je mrak i florosce...

The Movie, Lesson About Life 00 - Action, Adventure, Animation, Biography, Comedy, Crime, Documentary, Drama, Family, Fantasy, Film-Noir, History, Horror, Music, Mystery, Romance, Sci-Fi, Short, Sport, Thriller, War, Western

The Movie, Lesson About Life 00 Dvadeseti vek Original title: Novecento 1900 (Italian: Novecento, "Twentieth Century") is a 1976 epic historical drama film directed by Bernardo Bertolucci and featuring an international ensemble cast including Robert De Niro, Gérard Depardieu, Dominique Sanda, Francesca Bertini, Laura Betti, Stefania Casini, Ellen Schwiers, Sterling Hayden, Alida Valli, Romolo Valli, Stefania Sandrelli, Donald Sutherland, and Burt Lancaster. Set in Bertolucci's ancestral region of Emilia, the film chronicles the lives and friendship of two men – the landowning Alfredo Berlinghieri  (De Niro) and the peasant Olmo Dalcò (Depardieu) – as they witness and participate in the political conflicts between fascism and communism that took place in Italy in the first half of the 20th century. The film premiered out of competition at the 1976 Cannes Film Festival. With a runtime of 317 minutes in its original version, 1900 is known for being one of the longest commer...