Постови

Приказују се постови за јул 25, 2021

NISAM BIO TU: “Žikin Vuk” (Autobiografski Roman u Nastavcima 38) Autobiografija | Autobiography | Autobiographie - 1991 godina

Слика
  Žikin Vuk   Pre nego što opišem žurku u stanu Žike Pavlovića,   gde smo pozvani od strane njegovog sina Vuka i ćerke Milene, imam potrebu da kratko podsetim na život i delo ovog velikog umetnika. Žika Pavlović bio je jedan od najznačajnijih srpskih reditelja “crnog talasa” jugoslovenskog filma, književnik i slikar.   Iza ovog čoveka ostalo je veliko delo na svim ovim poljima. On je sigurno jedan od najplodnijih autora u periodu od 50-tih do 90-tih godina. Država mrtvih je poslednji film Živojina Pavlovića. Film je govorio o vremenu koje ja tek sada opisjem. Bio je zabranjen. Živojin nije dočekao da ga vidi završenog na velikom platnu, dok su njegovi saradnici pod pritiscima završavali film.   Država mrtvih premijerno je prikazan pred beogradskom publikom tek 2002. godine. Ostaće jedan od naših autora koji će se sigurno još “proučavati”.     Vuk Pavlović, naš prijatelj, koji nažalost, isto tako, više nije sa nama, je takođe bio talentovan čovek, iako su se u to vreme žalili na nje

PLAY ALL : Top Songs - Creedence Clearwater Revival 150 videos - roots rock, swamp rock, blues rock, southern rock, country rock, blue-eyed soul

Слика
Creedence Clearwater Revival , also referred to as Creedence and CCR, was an American rock band that recorded and performed from 1959 to 1972 under various names before settling on the Creedence Clearwater Revival name in 1967. The band initially consisted of lead vocalist, lead guitarist, and primary songwriter John Fogerty; his brother, rhythm guitarist Tom Fogerty; bassist Stu Cook; and drummer Doug Clifford. These members had played together since 1959, first as the Blue Velvets and later as the Golliwogs.  CCR's musical style encompassed roots rock, swamp rock, blues rock, Southern rock, country rock, and blue-eyed soul. Belying their origins in the East Bay subregion of the San Francisco Bay Area, the band often played in a Southern rock style, with lyrics about bayous, catfish, the Mississippi River and other elements of Southern United States iconography. The band's songs rarely dealt with romantic love, concentrating instead on political and socially conscious lyrics a